Sunday, March 10, 2013

Ne inspira astazi: colectia toamna/iarna 2012 Roberto Cavalli pret-a-porter

Nu stiu despre voi dar pe mine ma inspira colectiile de designer peste poate. Din lipsa de timp am neglijat ultimele tendinte ale anului 2013, dar revin in forta si vreau sa impartasesc si cu voi ce gasesc. Si chiar sper sa va inspire materialele, croielile, imprimeurile nu doar in crearea de genti, rochii si accesorii, dar si in viata de zi cu zi. Pana la urma, chiar daca pentru multe dintre noi colectiile de genul Roberto Cavalli raman mai mult un vis, asta nu inseamna ca nu putem "fura" din ideile propuse de casa de moda.


Mi-a cazut cu tronc colectia trecuta, de toamna/iarna a casei de moda Roberto Cavalli. Tinutele prezentate pe catwalk-ul de la Milano anul trecut nu mi-au facut cu ochiul pana nu le-am vazut in lookbook-ul colectiei, care imi place mult, mult, mult. Poate sunt de vina modelele Melissa Tammerijn si Samantha Gradoville care coloreaza si cele mai sobre piese. Oricum, per total, bijuteriile superbe, rochiile cu imprimeu de piele de sarpe, coafurile si atitudinea modelelor made my day. Ah da, si m-au convins sa pun pe lista de cumparaturi macar un clutch cu imprimeu de reptila. Apropo, rochia de mai jos ma face invidioasa ca nu sunt blonda!










No comments:

Post a Comment