Saturday, December 7, 2013

Inspirational astazi: Christmas wishlist


Geanta maro cu toarta
Draga cont bancar, imi pare rau sa te anunt ca in Decembrie vei fii gol. 
M-am tot gandit si razgandit cu lista de cadouri pentru acest Craciun. As vrea sa fericesc pe toti cei dragi cu cate ceva dragut... Dar din nefericire am si eu un wishlist destul de lung... Pana ma hotaresc eu ce ajunge pana la urma in final checkout, va invit la inspirationalul de astazi... un wishlist luuuung cu rochite, hainute si accesorii.



Click pe imagine daca va doriti sa vedeti mai multe imagini sau mai multe detalii pentru fiecare produs in parte.
Tenesi inalti din velcro si lana
Bluza neagra pufoasa cu o mustache din paiete

Maieu scurt cu imprimeu

Plic albastru cu detaliu metalic auriu

Maieu alb cu broderii

Geanta neagra cu franjuri lungi

Pantaloni scurti din chiffon negru cu cruci aurii
Si neaparat ceva pentru birou: camasa de chiffon cu imprimeu
Colier cu forme geometrice

No comments:

Post a Comment