Monday, September 5, 2011

Tutorial 2 - cutie de lemn cu cercuri quilling pentru bijuterii, agrafe, clame

 

De ceva timp ma tot gandesc cum sa reconditionez o cutie de lemn, simpla, in ceva dragut si util. Dupa mai multe idei prea complicate, m-am oprit la una simpla. Am vopsit cu uleiuri cutia in doua nuante de albastru. Una mai deschisa in interior si jumatate din exterior si un albastru inchis pentru baza exterioara a cutiei. Apoi pentru ca recent am descoperit puterea cerculetelor de hartie m-am apucat de urmatorul proiect:



Nu ai nevoie de multe lucruri.
-o cutie simpla de lemn
- un lipici de hartie
- fasii lungi de hartie, oricat de inguste, oricat de colorate. The choice is yours!
- o unealta de rulat pentru quilling. Dar le poti rula si freestyle.
- un lipici pe baza de rasina
- lac de hartie si o pensula.
Am uitat sa mentionez ca vei avea nevoie si de rabdare si un pic de dexteritate. Cerculetele se pot face dintr-una sau mai multe fasii de hartie. In orice combinatie de culori. Eu am ales doua nuante de albastru pe care am incercat sa le combin cat mai variat...Cercurile se lipesc intre ele sau direct pe cutie. Si apoi se dau cu lac.




 ...Dupa ceva timp:


Cutie de lemn pentru bijuterii, clame, creioane, agrafe de birou sau pentru posts, carti de vizita, rujuri, brichete cu cercuri din hartie in stil quilling.
Pret: 20 ron


No comments:

Post a Comment